ASGHAبیOOOONSGHAROOOON ام و از سال ۲۰۰۴ به هاچبک های اسپرت فرع مند شد و دوده مقدمه سری یک را شناساندن کرد. این محصول در نسل دوم، با بدنه ی صندوق دار بی قراری تولید شد؛ ولی در نسخه های هاچبک ۳در و ۵در محبوبیت یافت. پس از ارائه ی فیس لیفت خاندان دوم تو سال ۲۰۱۷، امروز تبار سوم سری یک رونمایی شد. برخلاف سال های گذشته و روند معمول تو معرفی کردن میزان های متاخر بی ام و، این بار تصاویر و مشخصات فنی محصول ارتقایافته با آپشن های M، پیش از رونمایی استاندارد پایه منتشر شده است.



از دیدگاه ظاهری، تفاوت بین اولاد متاخر و مقیاس قبلی چندان زیاد محو. یکی از بنیانی ترین جذابیت ها داخل سری یک، امکان رانندگی به صورت دیفرانسیل عقب بود که تو مدل جدید، نمایش نخواهد شد. اولاد سوم، در میزان پایه دیفرانسیل جلو خواهد وجود و نسخه های گرانبها تر با سیستم دو دیفرانسیل X درایو نمایش می شوند. البته، مهندسان بی ام و قول داده اند، به لطف فناوری های مدرن درون نمونه جدید، خریداران مدل ی دو دیفرانسیل بتوانند هیجان رانندگی مشابه خودروهای اسپرت دیفرانسیل متعاقب را امتحان کنند.

سلسله متاخر سری یک، چهره ای تهاجمی تر از گذشته دارد. مشابه محصولات مدرن بی ام و، افزایش وزن در جلوپنجره را تجربه می کند و دارای چهارچوب فی داخل این سرنوشت است. علاوه بر این، تولید مدل های هاچبک ۳در و سدان در بازار جهانی متوقف خواهد شد و احتمالا، فقط داخل بازار چین یا کشورهای شرق آسیا، بی ام و سری یک جعبه دار، نمایش می شود.



در مقایسه با نسل قبل، معیار جدید عرض و اوج سقف بیشتر مهیا می یواش تا قرار سرنشینان بهبود یابد. البته کشش خودرو، برخلاف بزرگ شدن کابین، کوتاه مرطوب شده است. علاوه پهلو افزایش فضای مفید در کابین، مجری پشت اندوه این خودروی هاچبک هم، جادارتر از مقیاس سابق خواهد بود تا با ظرفیت ۳۸۰ لیتر، ارشد پر حرارت از رقبا، مثل مرسدس بنز A A کلاس هاچبک، فولکس گلف GTi و آئودی A1.



باشد خریدار معیار پایه می تواند از پنل سنتی با عقربه های آنالوگ و نمایشگر رنگی ۵ اینچ در وسط مصرف کند؛ اما نمایشگر تمام رنگی.۱۰ ۲ اینچ هم در ازای پرداخت بیشتر، دنبال فرمان بی ام و سری ارائه خواهد. شد علاوه پهلو این ها، نمایشگر لمسی گسترده بخاطر جهیز سرگرمی و ناوبری قابل استفاده. است امکانات لوکس و فناوری های مدرن بی ام و، همانند کار صوتی، جوی استیک و مدیریت آپشن ها با نمره حرکت دست، برای M135 برازنده سفارش.



هستند مدل محور با کد 118i ، مهیا به پیشرانه ی.۱ ۵ لیتر توربوشارژ ۳ استوانه با قدرت ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر است که.۸ ۵ ثانیه پس از اول لول به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می. رسد بخاطر M135 موتور توربوشارژ ۲ لیتری با قدرت ۳۰۲ اسب تبخیر و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر هم وجود دارد که این خودرو را قید.۴ ۸ ثانیه بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می. رساند سری یک، با پیشرانه های مختلف دیزلی اندوه تولید خواهد شد که طرفدار پرشماری تو راسته اروپا. دارد جعبه دنده ی ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته خودکار هم، شایان انتخاب خواهند.



 حیات قیمت نهایی میزان های متنوع بی ام و سری یک، هنوز اعلام نشده است اما می قابلیت انتظار داشت، حدود ۳۰ هزار دلار برای نسخه ی 118i و ۵۰ هزاره دلار برای میزان M135i ، قیمت گذاری. شود معیار ویژه ای از M135i بوسیله نام نسخه ی پرفرمنس تیمار تولید خواهد شد که با نشانی گرانبها ترین و طولانی ترین نمونه، تجهیزات خاص ی رانندگی در پیست و ظاهر متفاوت از مدل اصلی خواهد.

داشت بیشتر:بخوانید موتورسیکلت مفهومی بی ام و R18 رونمایی شدخودروی مفهومی بی ام و گارمیش کلاسیک بازتولید شدجعبه دنده ZF، بهینه دشت در میدان جهانی است؟بهترین پیشرانه های جهان در سال ۲۰۱۹ و اعاده موفقیت فرارینسخه سفارشی از هوندا سیویک R Type R مخصوص رالی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها